Produkty w tej gazetce
1 CIĄGŁA AKTUALIZACJA ZASAD „Polityka zakupów - świadome odżywianie” opisuje nasze cele, wytyczne oraz aktualne kryteria kształtowa- nia asortymentu. Odnoszą się one do produktów marek własnych Lidl Polska. Są one stale rozwijane, dostosowywane do najnowszych wyników badań nau- kowych i zmian społecznych, a także — dzięki ciągłemu uaktualnianiu i porównywaniu zdefiniowanych celów i osiąganych wyników — w przejrzysty sposób prezen- towane opinii publicznej. POLITYKA ZAKUPÓW - ŚWIADOME ODŻYWIANIE OPRACOWANIE RECEPTURY I WŁAŚCIWOŚCI SENSORYCZNE — DECYDUJE KLIENT Definiując nasze kryteria jakościowe, kierujemy się aktualnymi trendami społecznymi i nowymi odkryciami z zakresu zdrowia, nauki i technologii. Zatem nasz asortyment marek własnych jest stale weryfikowany. Mając cały czas na uwadze potrzeby naszych klientów, ich życzenia i opinie traktujemy priorytetowo. W ramach dialogu pragniemy stale udoskonalać i rozwijać jakość naszych produktów. Istotne informacje zwrotne ze strony naszych klientów są uwzględniane w rozwoju produktów i na ich podstawie dokonujemy odpowiednich zmian wspólnie z naszymi dostawcami. W ten sposób nieprzerwanie rozwijamy nasze produkty. Naszą nienaruszalną zasadą pozostaje dbałość o walory smakowe: optymalizujemy składy produktów 1 założeniem, że produkt spotka się z uznaniem — i po prostu będzie dobrze smakował. DEGUSTACJE KONSUMENCKIE W LIDLU Bazując na wrażliwości sensorycznej, pragniemy dowiedzieć się od naszych konsumentów, cz) produkt jest smaczny, czy dobrze wygląda, czy ładnie pachnie, czy ma odpowiednią konsystencję. W sym celu w naszym laboratorium badań sensorycznych. wdrożyliśmy procedurę, w której konsumenci podczas „ślepych testów” oceniają ten sam produkt od różnych producentów. Na tej podstawie uzyskujemy informacje ważne dla ciągłego rozwoju marek własnych Lidla. Następnie pracujemy nad tym, aby nasze produkty smakowały lepiej
Nazwa | Szczególy |
---|