Zapytanie musi mieć od 2 do 50 znaków.
Reklama
Reklama



Aktualna gazetka Lidl - Ważna od 01.01 do 31.12 - Strona nr 3

Reklama

Reklama
Reklama

Reklama
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Reklama


Reklama


Reklama

Produkty w tej gazetce

PRZEDMOWA dyko jeden największych podwietów zajnicjących stę sprzedaż artykułów spożywi: czych wnosimy istotny wkład w zapewnienie dostępności produktów na polskim ryn- ku. Jesteśmy świadomi odpowiedzialności wynikającej z rozmiarów naszej działalności ara udisu w tynki. W nioiejszym dokumańci opieujeny działania, dzięki którym warzywa jesteśmy w stanie zapewnić wysoką jakość i bezpieczeństwo produktów marek ZZO iowoce własnych Lidl Polska w procesie produkcji żywności, tworzenia receptur oraz dobóru stosowanych dodatków. Opisujemy też cele w odniesieniu do przestrzegania wewnętrznie zdefiniowanych wartości dopuszczalnych. Co warto podkreślić, w ramach konsekwentnej prewen- syjnej ochrony konsumentów ustalamy wartości graniczne również w obszarach, w których nie występują jeszcze żadne regulacje prawne. Dzięki naszej strategii redukcji cukru, soli i tłuszczu w żywności modyfikujemy nasze produkty tak, by zapobiegać chorobom spowodowanym niewłaściwą dietą. Poprzez celową współpracę z organizacjami sportowymi i zdrowotnymi realizujemy cel, jakim jest promocja aktywności fizycznej w Polsce, a także — poprzez świadome odżywianie - zapobieganie chorobom, takim jak nadciśnienie tętnicze i cukrzyca. POLITYKA ZAKUPÓW - ŚWIADOME ODŻYWIANIE

Najnowsze gazetki

Reklama
PRZEDMOWA dyko jeden największych podwietów zajnicjących stę sprzedaż artykułów spożywi: czych wnosimy istotny wkład w zapewnienie dostępności produktów na polskim ryn- ku. Jesteśmy świadomi odpowiedzialności wynikającej z rozmiarów naszej działalności ara udisu w tynki. W nioiejszym dokumańci opieujeny działania, dzięki którym warzywa jesteśmy w stanie zapewnić wysoką jakość i bezpieczeństwo produktów marek ZZO iowoce własnych Lidl Polska w procesie produkcji żywności, tworzenia receptur oraz dobóru stosowanych dodatków. Opisujemy też cele w odniesieniu do przestrzegania wewnętrznie zdefiniowanych wartości dopuszczalnych. Co warto podkreślić, w ramach konsekwentnej prewen- syjnej ochrony konsumentów ustalamy wartości graniczne również w obszarach, w których nie występują jeszcze żadne regulacje prawne. Dzięki naszej strategii redukcji cukru, soli i tłuszczu w żywności modyfikujemy nasze produkty tak, by zapobiegać chorobom spowodowanym niewłaściwą dietą. Poprzez celową współpracę z organizacjami sportowymi i zdrowotnymi realizujemy cel, jakim jest promocja aktywności fizycznej w Polsce, a także — poprzez świadome odżywianie - zapobieganie chorobom, takim jak nadciśnienie tętnicze i cukrzyca. POLITYKA ZAKUPÓW - ŚWIADOME ODŻYWIANIE
Reklama

Kontynuując przeglądanie tej strony akceptujesz użycie plików cookie.

Nazwa Szczególy